Onsdag

Efter jobbet åkte jag förbi vid Emelie och hälsade på =)
Brukar alltid bli en vända in där då och då efter jobbet, och de är alltid lika trevligt..
När jag kom hem började jag med städningen, så nu är de nystädat på Skeppmoravägen. =)
Nybäddade sängar, dammet är borta, skurade golv och städade toaletter..

Vi har nyss ätit kvällsmat och nu myser vi i soffan alla 3 =)
Eller ja Christian har somnat, ;) Någon som är trött!!
Jag ska ta och göra klar Thilde för natten sen ska jag ducha och mysa ner mig i soffan och kika på Grey´s.
Och jag som inte trodde jag skulle tycka om denna säsong men nu kan jag inte missa de.. :)

Imon är de Torsdag och de betyder SNART helg igen :)
Då ska jag ta tag i datarummet som ännu en gång har blivit en soptipp !!
Att jag aldrig lär mig, jag slänger in saker där bara för att de rummet inte används!! :(
Men nu måste de bli nån ordning där..
Sen ska jag gå igenom lite vinterkläder och lägga undan de som inte används mer.

Kanske börja planera lite inför valborg också
De blir väl iaf en stor brasa här hemma på gården, de hör liksom till nu =)

Va ska ni hitta på??

Hej o hå på med pyjamas var de ja..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Marih

Amanda äter också sin vällingi sängen men inte alltidhon somnar efter de. Men andra dagen idag ochkortat nermed 15min...Får se hur detgåri morgon! håller tummarna

2010-04-07 @ 21:27:02
URL: http://familiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0