Park and Play

God morgon!
Ännu en underbar dag väntar oss, solen lyser och de kan inte bli bättre.
Vi har nyss ätit frukost, Kasper bestämde sig ialla fall för att gå upp kl halv 6 imorse!
Men de gjorde inte jag! Men han kollade glatt på Tv:n, Thilde vaknade vid halv 7 sen dess har de varit full fart!! :)
Idag kommer Teresia, Tomas och Victor ska bli skoj!
Vi ska bege oss till en lekpark som jag hittart, den känns liksom så där hemlig, haha :D
Men de är den nog inte men vi ska ialla fall kolla in den!!
Tror nog att barnen kommer älska den, finns även grillplats så vi tar väl med oss lite mat/mellanmål dit..

Dags att klä barnen ocih mig själv!
Ha en underbar dag i de härliga vädret.
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

HEEEEJ :)

Dom är från skopunkten faktiskt. 149 kr st, kanon!

Pratade med en mamma för jag var osäker på om kvaliten skulle "hålla" för dagis - men hon sa att de absolut passade för en säsong. Så jag körde :)

2010-04-25 @ 20:23:21
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0