Soliga Onsdag

Kan man göra annat än att älska detta underbara väder!!
Åhh jag blir helt lycklig i hela kroppen, idag har iaf magen varit snäll mot mig..
Känner inte nånting nu heller, får se om de kommer när jag lägger mig!!
Har inte druckit lika mycket kaffe idag heller som annars.!!

Var på dollar för 2:a gången själv idag, de gick kanon! Man blir ju alltid lite stressad när man är där första gången, de vart jag i måndags!
Man blir så nervös att man inte ska hinna med de som ska göras!
Dom öppnar ju kl 10 och jag är där kl 7, men ändå de är ju rätt så mycket att göra.
Men riktigt kul med lite omväxling ;) Och sen får jag ju köra sittmaskin :)

Efter att ha hämtat Thilde på dagis åkte vi raka vägen hem idag!
Har faktiskt putsat alla 5 fönster som är ut mot verandan!! Riktigt skönt i solen!
Ska ta tag i fönsterbläcken imorgon, och göra sovrumsfönstren också.. :)
Till helgen ska jag även plantera lite panseér så de blir lite vårigt på verandan..

Nu ska skrutt duscha!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0