Söndags görat!!

På förmiddagen åkte jag och Teresia till bergslagsodlingarna för att kika!
visst dom har inte speciellt mycket, kom ialla fall hem med blomjord och panseér!!
Kunde inte hålla mig :) hihi!!

Så nu vart de lite vårfint på trappen! :)

Sen har jag även planterat panseér i mina stora krukor och ställt vid garaget :)
Vart jätte bra, nu längtar jag tills jag får plantera i blomlådorna..



Thilde med nya brillorna!! Som hon ska ha hela tiden :)
Thilde: Mamma, ta kort på mig, jag vill se hur jag ser ut.
Hon fick ju som sagt ta med sig pengar igår till leksaksaffären och välja va hon ville och då blev de dom här solbrillorna och en pyssel Pippibok!

Christian har hållt på hela långa dagen med att få undan massa sly från gården!
Tagit ner massa massa småbjörkar och de vart faktiskt riktigt fint..
Så idag ska jag gå ut och ställa mig och fundera ut hur jag ska ha altanen på framsidan :)
Vi ska ju byta ut farstun så då bygger vi på med en liten frukostaltan ;)
Mysigt!!

Dags att börja med maten! Chili corn carne och ris idag! =)


Kommentarer
Postat av: Marih

Allt är bara fint. Jobbar o sliter nu när lillan är hemma hos pappa.



Kul att du följde med i flytten, följt din blogg bra länge också o vill inte missa en dag :) Dålig på att kommentera kanske, men ska skärpa mig :p

2010-04-20 @ 08:30:56
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0