Vännen

Ännu en bra dag på jobbet, Idag har vi börjat med storstädning i Abb hallen..
Eftersom hockeysäsongen är över så har vi tid och rum att göra de :)
Sen har vi även varit på sporthallen, milan, och folkan och städa.
Alltid bra dagar på jobbet.. :)
Imorgon ska jag till dollar igen, var ju där igår för första gången tillsammans med Micke och och gick igenom allt.
Vi ska ju börja ha städ där nu när dom har börjat med putsning av fönster..
Så igår fick jag för första gången köra en sittmaskin ;) hihi de var lite nervöst ibörjan men de gick bra ;)
Inga hyllor åkte i backen ialla fall.

Har även besökt biblioteket idag för att låna lite nya böcker till Thilde.
Så nu har vi lämnat tillbaka och lånat nya :)
Nu ska jag hänga lite tvätt, medans Christian & Thilde åkte ner till affären och handla.



TILL EN VÄN!!

Du är samtliga färger på livets pallet
Och när något känns fel kan du vända det rätt.

Du kan sången och texten i all min musik
Och för mig är du helt speciell och unik.

Ja du har blivit min vän och jag vet var du står
Det är du som finns kvar när de andra går

Jag önskar dig enbart lycka i livet
Men ber dig att inte ta allting för givet.
Men en sak är säker, det lovar jag dig
Att alltid ska du vara viktig för mig.
 

TACK, Jag är så himla glad att du alltid finns vid min sida :)
Och jag är så glad att vi lärt känna varandra. Underbara du!!


Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Grannen

Stackrare! Verkar ju mer än onödigt att storstäda ABB-hallen nu, när det ska vara hundutställning där på lördag. Då lär det ju bli mer än skitigt igen:-/

2010-04-08 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0