A happy day!

Idad började vi dagen på jobbet med en biltur på 1 timme och 15 min! Ja vi begav oss till Fredriksberg!
Och de var ju vägarbete mestadels av vägen dit! :/
När vi kom dit hittade vi till slut på vart de var vi skulle, och tog oss en välbehövlig frukost!
Sen städade vi för fulla muggar tills lunchen äntligen kom smygandes! Ja då visade de sig att vi ställt matlådorna i en frys!!! :/ Gha!
Eller ja minst kul var de ju för Becca som hade sallad med sig, vi andra kunde ju värma på våran mat!!
Så jag och Becca begav oss iväg på äventyr i lilla lilla Fredriksberg för att inhandla nå matäta åt henne!
Och fann till slut copp nära, med ett mycket gott skratt också ;)

Sen efter lunch var de bara att jobba på tills de var dags att åka den långa bilturen igen ;/
Jisses för allt skumpande på grusävgen!!!!
Men har haft en kanon rolig och bra dag =)
Jag och Becca vart tillkallade till kontoret också, och jag fick veta att jag fick förlängt på kommun i 6 veckor till och därmed heltid alltså 8 tim om dagen!!! =)
Gissa om jag är glad, kommer hålla till på kyrkskolan, brandstationen, stadshuset, och pluto =)
Så nu blir de jobba av! Hoppas kroppen orkar lika mycket som min vilja vill ;)
Men tror inte de kommer bli nå problem alls!

Nu ska vi göra oss klara för en kvällstur på stan, dom harj u kvällsöppet!! =)
Kanske man gör nått bra fynd, hoppas dom har nå bra erbjudanden!

Puss & Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0