Förväntansfull!

Nu innan läggdags hade vi en förväntansfull dotter är hemma,
hon verkligen läääntar tills imorgon då hon ska på utflykt med alla dagis kompisar =)
Så hon har hjälpt mig att packa matsäck nu på kvällskvisten!
Detta har hon bestämt sig för att ha med sig!
-Macka
-Festis
-Youghurt
-Päronbitar

Önska man kunde vara med och ta kort! Men jag ska snart krypa ner i säng för imorgon väntas jobb!
Då börjar mina 6 veckor och 6 tim pass :)
Ska bli härligt att få jobba lite..

Sandra har varit här på kvällskvisten, vi åt kräftor!
Gissa om jag är lycklig, de GODASTE som finns :)


Nu kryper jag under täcket! ;)
Och försöka komma ihåg att ringa läkaren imorgon så vi får nån tid till Thilde.
Natti natt !!!


Kommentarer
Postat av: Amelie

Hej! Har funderat fram och tillbaka på kräftätande när man är gravid, eftersom dom är inhemska. Får man äta kräftor man fiskat själv? Amelie

2010-09-01 @ 14:49:08
URL: http://ammalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0