Fredagen den 13!!

Och jag har inte haft nå otur hittils idag iaf!!!
Sista dagen gjort på dollar store idag :/ Tråkigt nog, men hoppas på att bli indringd lite då och då ;)
Ska vara skönt att vara lite ledigt men samtidigt känner jag mig väldigt stressad igen över att inte ha nått jobb att gå till nästan lite panik slagen!!
Jag som vill jobba, och KUNNA jobba så långt jag kan in i graviditeten!!
Hade ju hoppats på ett fast jobb innan andra bebisen, men man kan inte få allt i denna värld!!
Är glad för de jag har <3

Idag har vi inte gjort speciellt mycket, planerat lite inför morgondagen!
Vi har 2 saker att välja mellan, Loppis på gammelgården och hammarbacken eller att åka till agua nova och ha en riktigt busdag??!! ;)
Vet ej än! Känner inte för att trycka i mig i en bikini och se allmänt töntig ut!
Hatar att visa mig i bikini! Är inte riktigt min starka sida, !!!
Ähh får se hur vi gör, kanske blir en tripp till kupolen istället?
Jag själv så dumpar jag Thilde med morfar och Kasper på äventyrsbadet istället??
De lät nästan som en bättre idé, hihi.. :)

Får se vad vi komemr fram till imorgon.

Nu ska jag smaska i mig lite chips innan sängen...
Natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0