Hösten i Velour!

Meandi partyt vart lyckat, tror alla hittade nått som de fastnade för :)

Detta fick ialla fall Thilde! Var inte meningen att de skulle bli två tunikor, men kunde inte låta bli!! :)
Hihi ;)
Tror att den ena får bli födelsedagspresent!! :)
Men hon valde monster tunikan själv, och jag fastnade för wallywhells tunikan i velour,
mysigt att ha nu till hösten ;)
 


Och matchande härliga byxor också dom i veolur :)
Som hon kan ha till båda tunikorna, eller ja monster tunikan blir mer som en tröja :)
Och sen fick hon ett par rosa leggings från reaväskan ;)

Bebisen fick denna! Hur härligt som helst, kunde inte låta bli!
Christian var också med och valde :)
Även denna i härlig velour..


Nu ska jag mysa ner mig i soffan vid min Älskling och kolla på film <3

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Cissi

Åh så mycket fint! Önskar jag kunde varit med... Men om jag känner dig rätt så blir det nog fler partyn ;)

Puss

2010-08-22 @ 21:29:09
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0