Lyckat!

Thilde har spenderat halva dagen vid mormor, medans jag begav mig till Kupolen tillsammans med Sandra!
Ihopp om att hitta mycket fint till mig själv, vilket jag gjorde också :)
Är kanon nöjd med alla mina inköp!! :)
Äntligen nått nytt till mig själv för en gångs skull, sen var jag ju i behov av nya kläder att växa i ;)
Leggings, tre tunikor, BH, trosor :)
Sen fick thilde lite nya dagiströjor, och en ursnygg skjorttunika med jeansleggings till ;)
Passade på när jag hade lite rabattkuponger :)

Kan ju säga att jag haft en jätte bra och lyckad shoppingtur!

Vi har även varit och grattat Pappa idag som fyllde i torsdag, sen avslutade vi dagen med pizza ;)
Och nu är sandra här och målar lite bokstäver, kanske ska passa på alla måla lite ramar när färgburken ändå är framme!!

Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0