Olyckor!

Sista dagarna har de hänt lite olyckor på nätterna i sängen, Thilde har ju inte haft nattblöja på jätte jätte länge nu!
Men de hänt alltför ofta de 3 senaste dagarna :/
Nån som har nå tips??
Hon dricker inte mycket innan läggdags, och kissar innan de är dags att sova!
Sen har vi ställt en potta nedanför sängen om hon vaknar, då vet hon att den står där ;)
Och de går hon med på :)

Så om någon haft samma problem vill vi gärna ha tips och råd???? :)


Vi har nyss vaknat här i huset, ska snart äta frukost och dricka morgonkaffet!
Sen har vi en fullspäckad och rolig dag att se framemot ;)
Besöka Hanna & barnen, sen Cissi & barnen :)

Hoppas ni alla andra får en trevlig dag!
Trots att de är en liten känsla av höstväder ute...

Sen sänder jag en tanke till en underbar vän som inte har de lätt just nu. <3
Jag finns här för dig!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Tessa

Ja våran ståbräda passa bara emmaljunga.

Selen är köpt på baby proffsen, men det finns ingen speciell "att sätta i handtaget", utan de va bara jag som köpte en matstols-sele och satt så där..

2010-08-18 @ 09:52:24
URL: http://tessa84.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Ett tips är att ta upp henne precis när ni går och lägger er och se till att hon kissar. Ofast gör dom det halvsovandes. Gå tillbaka med henne till sängen och lägg henne igen. Den här metoden använde jag på nattförskolan jag arbetade på förrut. Fast då gick ju inte jag la mig men vi tog upp dom runt midnatt så de fick kissa. Hoppas ni hittar nått som funkar!

2010-08-18 @ 18:44:49
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0