Rensat ur!

Vilken eftermiddag, efter att vi varit vid Kina och barnen och lekt på förmiddagen kom vi hem och skrutt somnade, jag vilade en stund för att sen göra bulldeg!
Medans den sen jäste så vilade jag också lite middag ;)
De var inte helt fel kan ja lova :)
Sen vaknade skrutt och vi hjälptes åt med bullarna,
så idag har jag lekt bullmamma händer ju inte så ofta att jag bakar!! haha :)
Är inte så jätte förtjust i de och sen blir de alltid fel!!

Sen har kvällskvisten gått rätt fort!
Vart alldeles nyss klar med Thidles garderob som jag rensat ur!
Var ju behövligt kan jag lova!
Vi fyllde ju på med de nya som vi inhandlade igår, så nu är de inte mycket mer som behövs :)
så skönt att ha de gjort!!
Kollade även igenom lite jackor, regnställ, vantar, mössor och overaller,
får se hur de ser ut om hon kan ha samma overall som förra året eller inte!
Hon får prova den längre fram, tror inte hon kommer kunna ha den då hon dragit i väg i längden rätt så mycket
Nu har hon ju storlek 110/116 på kläder!!


Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir de lite slö tid på soffan innan sängen!
Ladda för jobb imon, hoppas magen är snäll mot mig!
Känt lite idag men inte alls som de andra dagarna..

Natti natt på er <3


Kommentarer
Postat av: Tessa

Mathilda har å 110/116, långa tjejer!!!

2010-08-02 @ 11:15:47
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0