Vattenfestivalen

Är i stan och vi ska som de flesta imorgon ner och kika men bara på dagen! Kvällen lockar mig inte,
känner inte för att sitta med fulla människor och vara trevlig!!
FAST jag alltid gått ut de mesta gångerna nykter, men just nu är jag inte sugen!
Ialla fall inte ikväll :) haha!!!
Men vill min Älskling ut imon gör jag han mer än gärna sällskap! :)

Idag har jag börjat med en lägenhetsstädning, kommit halvvägs och ska dit på söndag igen för att göra de sista! Sen efter jobb begav vi oss till badhuset tillsammans med Angelica, Lowa, Kina och Flisan, hur super duper trevligt som helst, =)
Inte speciellt mycket folk heller, så de var skönt!

Jag och Thilde somnade tidigt idag, redan kl 19 på soffan, två trötta tjejer med andra ord! =)
Christian grejar för fullt i garaget med Thildes 3 års present, nämligen en lekstuga!
 Och den kommer bli så fin, han är händig min man <3 Älskar dig!

Puss på er, och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0