JULBORDS LÖRDAG

Här hemma har de inte varit många knop fram tills nu! Jag har hunnit bädda rent i sängarna och plockat lite..
Även provat lite kläder inför kvällens julbord!
Jag blir vansinnig!
Kommer väl som vanligt ställa mig och grina i sista sekund på hotellrummet
och inte vilja gå ner och visa mig!!
Jag har ju en dunderkula, och då är de inte allt som passar..
Fick låna en super fin klänning av Sussie men vet inte om jag känner mig så bekväm i den..
 Men tar med mig den iaf..
Har lagt ner jeanskjol och ett svartrandigt linne, tänkte man kunde ju ha det och lite fina smycken annars??
De här med att vara gravid på slutet är inte kul :/ Blä!

Hoppas på att sminket och håret går bättre ikväll, annars kommer jag bli tokig!
Har ju en tendens till att krångla med nått när man ska iväg!!

Nä nu lär jag sätta fart!
Ska packa våra väskor och Thildes, hon ska sova hos Morfar inatt medans vi är borta.
Ska även hinna med att slås med dammråttorna innan vi drar..

Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Måste höra, vad har du hittat den fina "hjärtlampan" =) Den vita? // Therese

2010-12-05 @ 11:29:54
URL: http://therese83.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0