KASSAAPPARAT

Igår när vi Christian plockade ner spjälsängen från vinden, tänkte jag passa på att be han att ta ner Thildes kassaapparat som jag lovat henne nu i ett antal veckor!
Men jag ger mig inte upp på vinden självmant! Och defenitivt inte med magen i vädret,
vi har världens otäckaste stege upp dit !!!
Men han letade och letade utan resultat! :/ Vet ju att hon fått en, men den är spårlöst borta..
Så nu kanske tomten lär komma med en ny i julklapp,
hon leker ju affär för de mesta!
Hon tycker om "dutta" ljudet som hon gör när man betalar varan :)

Just denna hade hon!

Hon har ju även önskat sig ett KÖK..
De enda jag sa då var:
Jag: Thilde du har ju ett kök!
Thilde: Men åhh ne mamma, de har jag inte alls de!
Jag: JO
Thilde: Nej mamma, jag har bara en spis!

Underbara unge, hon har ju rätt! =)

Nu ska vi klä oss och göra oss klara för dagen!

trevlig söndag


Kommentarer
Postat av: Amanda - Hectors mamma ♥

Jag vet faktiskt inte vad han önskar sig haha. Det finns ju knappt något att köpa men tex presentkort på Kappahl, Åhléns eller Lindex här i stan vore ju bra! För snart har han växt ur halva garderoben!!

2010-12-12 @ 12:12:55
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0