Lite Mer Redo!

Idag har jag gjort iordning skötbordet till bebisen!
Vi har ju en lång bänk i tvättstugan så de fick bli skötplats precis som vi hade med Thilde!
Ska upp några tuffa stickers på väggen ovanför tänkte jag ;)


Och väskan är nu redo, bebiskläderna är nu packade!
Ska packa min också, så den är klar :)


Nu är de bara för bebisen att komma, har lite kvar på handlingslistan!
Det ska nog jag och Thilde fixa imorgon =)

-Nya nappar
-Tvättlappar
-Blöjor
-Badolja
-Snuttefilt, (inte hunnit köpa någon ännu)


Kommentarer
Postat av: Susanna

ne hon vill inte sova i sin säng så hon sover i våran då sover hon som en stock, vet inte varför =(

jag har köpt orden på vinylshopen.se

där jag köpte dom där trollen som jag har i hallen. sökte på google om väggord. Tror att hon säljer på tradera med för hon skrev nått om de i mailen att jag kunde köpa där med, men jag fattar juh inget om hur det går till där =(

2010-12-29 @ 00:44:56
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0