SISTA GREY`S

Efter att ha fått i oss lite fika, bestämde vi oss för ett bad!
Jag kände att jag behövde de, illamåendet har verkligen inte varit nå skoj idag!
Plus att jag hade väldiga sammandragningar så då passade de bra med ett varmt bad!
Sen fick vi snabbbesök av Amanda =)

Och nu ligger Thilde nerbäddad i sin säng och ska sova för att orka med dagis imorgon.
Jag ska plocka undan i köket sen sätta mig och spela lite spel, och invänta sista avsnittet av Grey´s =)

Har även suttit och kikat runt lite på inredning och lite ideér till barnrummet.
Ska försöka plocka ur de nu iveckan så de blir de målgning till helgen :)

Denna tapet tyckte jag var lite cool faktiskt!


Med bara nån vård =)
Men vi får se hur de blir,
kommer säkert bara bli vitt till en början så får vi känna efter sedan!
Men helt vitt kommer inte rummet att bli, de ska in mycket glada färger är de tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0