Utvilad!

Sitter här i tystnaden och kikar runt lite på nätet!
Idag fick jag sova ut efter en jobbig gårdagskväll, som slutade med ett besök på akuten!
Hostat sönder ett revben så de nu är en spricka i det :/ Inte roligt om jag får säga det!
Hon skickade med mig lite hostmedicin, som jag ska ta på kvällen 5 ml!!
Och sen får jag ta alvedon mot smärtan!
Men natten har faktiskt gått bra!
Pallrade upp kuddar under benen och sen somnade jag faktiskt på ryggen för första gången på månder!!
Thilde har ju sovit hos kusin Ebba inatt, så jag har fått sova ut rejält :)
Riktigt skönt vill jag lova.
De var evigheter sen jag fick sova så här länge...

Nu ska jag fortsätta kika runt lite på nätet ;)
Ha en fin dag!

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Emmy



Men usch! Låter ju apjobbigt. Självläker sånt eller?



Nu är det inte jag som hostar utan Jack, hade tagit hans hosta vilken dag som helst, så synd om honom.

2010-12-28 @ 11:51:17
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0