Fredag!

Efter jobb och dagis har jag och skrutt bara myst i soffan hela eftermiddagen!
När Pappa Christian kom hem käkade vi hemmagjord pizza, och nu listar han för fullt i sovrummet!
Blir klart till kvällen så jag ska flytta in sängen där ikväll ;) Wiiiee
Bilder kommer!!

Angående håret så ska ni få bild, när jag gjort iordning håret!
Just nu så har jag mest ångest över håret!! Ja jag vet låter skit löjligt,
 men vet inte om de är så här jag ska ha de!!
Gjorde iaf blonda slingor igår, så då kan ni ju föreställa er resultatet!
De är en massa olika slingor i bkonda nyanser och lite mörkare slingor undertill.
Får se om jag slänger i nån brun färg på sidan av håret som går under luggen..
Lite svårt att förklara!!
Står iaf i valet och kvalet..

Trevlig fredagskväll!!
Imon blir de äntligen me&i party..

Puss/ Emelie <3


Kommentarer
Postat av: Hanna

just ja, hade helt glömt av de tyvärr, kommer inte hinna till tolv, då vi har pyjamas på oss o inte ätit eller nånting än så länge.. hoppas ni får trevligt iaf, vi måste ta o ses snart..kram

2010-02-20 @ 10:35:21
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0