Måndag igen, & snart slut!!

Haft en bra och rolig dag på jobbet!
Trots lite nervös då dom hade städrond idag! (skakade nästintill)..
Imorgon ville chefen att jag skulle börja kl 06:00, så då är de bara att lägga sig i tid ikväll om jag ska orka upp!
Så morgontrött som jag är, hihi =)

Efter jobbet åkte jag och hämta Thilde på dagis, och nu är vi hemma!
Jag ska snart försöka få av mig arbetskläderna som jag brukar ha en tendens till att ha på mig lite för länge!!
Amanda skulle komma snart också, vi ska planera lite inför våran IKEAtripp på söndag =)
Då ska de införskaffas nya lampor till sovrummet..
Sen brukar de ju alltid slinka ner lite annat smått & gott i vagnen :)
Skulle behöva lite förvaring till Thilde så de blir nog lite sånt också!

Om man ska göra nån nytta då! '
Ska ner till svärmor en vända sen om de inte blir allför sent..

Föresten denna vecka gästbloggar jag inne på familjebloggarna..
Kika in!!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Marih

Sälen helgen var underbar. Kom precis hem och nu är det soffläge och sängen som väntar :)

Hoppas helgen var bra! kramar

2010-02-15 @ 20:23:41
URL: http://familiaberglund.blogg.se/
Postat av: Malin-mmcs

Hej! Läste ditt gästinlägg...jag är också helt fövånad över familjen från Älvdalen, de verkar verkligen vara en helt underbar familj.=)

Skriver detta nu i reklam-pausen, så nu får jag återgå ;)

2010-02-15 @ 20:50:50
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0