Sol, Sol & Sol

Tråkigt att man inte kan gå ut i de underbara vädret!
Får hoppas på att de blir sol hela helgen så man iaf hinner ut nånting med Thilde.. =)
Mamma var här för en stund sen och tog Thilde medans jag fixade några äranden på stan!
Hon hade även med sig kläderna som vi beställde från H&M, min jeanskjol var kanon snygg och satt perfekt ;)
Äntligen en jeanskjol som sitter bra som jag slipper gå och dra upp hela tiden :)
TUSEN TACK Mamma <3

1 Års present till Ella är fixad, maten är inhandlad och alvedon..
Ikväll ska vi äta fläskfilé, potatisgratäng och rödvinssås =)
Och Christian och Helge ska lägga in de NYA taket i sovrummet ;)
Jag åker nog hem till Sandra och tjålar en massa goja, ska bli trevligt!
Känner att jag behöver de..

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0