Pulkpromenad & Söndagsmys

Efter att Thilde sovit middag begav vi oss ut på en liten pulkpromenad!!
De var riktigt skönt ute faktiskt, man fick till och med lite vårkänslor =)

 
Tokfian skulle promt köra migi pulkan, gick inge vidare först!
Thilde: Mamma de går inte, du är tung!
Jag: Jo ta i!
Thilde: Mamma du är stor, du ska inte sitta pulka! Nu är de min tur.






När vi kom in vart de lite pyssel strax därefter kom fam Ringberg på besök!
Vart god mat och en massa tjål, dom sticker ju till Taihland nu på tisdag så vi passa på och hade lite söndagsmys!
Efter mat och kaffe drog jag och Carro ner och sola! =)
En perfekt alla hjärtans dag har de varit <3

Och nu ska jag slöa i soffan och inte göra nånting, ladda inför en dag på jobbet imon!
Imon blir de heldag, så måste vara utvilad =)

Natti natt på er..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan defenitivt rekommendera den helgens utflykter =) Hotellet var bra, med tillgång till pool och ett litet lekställe! Det var väl inge märkvärdigt så men låg nära till det mesta så det var inte långt att åka nånstans + att man slapp leta sig in i smeten i centrum!

2010-02-15 @ 13:42:41
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0