Vi behöver inge mer snö!!

Nu får de vara nog på detta snöväder!!
Visst de är varmare ute, men de gör ju inte saken bättre att de är storm!! BRRRRR
Ne nu får de allt ta och blir vååååår, läängtar efter att få se vårsolen =)

Idag har jag varit på riksskatteverket och städat tillsammans med Sussan.
De gick överförväntan bra, trots att jag bara varit där 2 gånger innan, och Sussan aldrig!!
Men vi hittade alla skrymslen och vråer, de är inte så bara de inte! =)

Ikväll får vi ha Christian hemma, annars har han tillbringat 2 kvällar vid Kurt och Lena o tapetserat,
kan gissa att de vart kanon =)
Så ikväll ska vi ha mys och sen ska vi skruva ihop Thildes fackhylla =)
Annars är de full rulle, =)

Här kommer bild på gardinerna som jag fyndade på loppisen!
Eller de var ju moster som skulle sälja, men jag fick dom =)

Idag var jag och Angelica med i tidningen igen!
Nu är pengarna på väg till de drabbade i Hatit =)
 De känns toppen

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0