En bra dag!

Idag har de som vanligt varit en bra dag =)
Kan inte vara annat..
Imon ska jag till sporthallen för att gå på möte om medlet som kommer att användas där!
Annars är jag ju på bästa folkan o städar ;)
Sylvia kommer tillbaka på måndag, (just måndag halvtid).
Så jag kommer att städa på morgonen på sporthallen tillsammans med Carina!
Vilket ska bli skoj.. =) Sen efter de kommer jag att fortsätta min dag på folkan.
Jag kan inte göra annat än att vara glad just nu!
Är så glad över mitt jobb, och jag trivs =)

Christian och Thilde kom nyss hem!
Själv har jag hunnit bädda lite och fått på mig lite bekväma kläder!
Angelica kommer om en liten stund och hämtar upp mig, vi ska ut på tjejäventyr!
De blir jysk, dollar och eventuellt en solrunda ;)
Ska bli jätte trevligt, var läääääänge sen vi gjorde nått bara vi 2..

Tjohej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0