En söndag me hyss!!

Vaknade kvart i 7 av att Thilde ville upp o titta på Pippi.
Var bara att masa sig upp o sätta på Pippi, gick tillbaka till sängen o vila en stund!
Efter typ 10 min kommer Thilde och ska ha allt!!
Mamma, mamma, mamma!!!!
Då fick jag nog, så jag la mig i soffan o vila där istället..
Vid 10 fick jag nog av att Angelica och Lowa fortfarande sov, så jag gick snällt o väckte dom!
Sen vart de frukost, ägg, macka, flingor, kaffe, juice..

Sen har den är förmiddagen bara rusat förbi!
Angelica och jag har slängt ut granen, inte en dag försent!! hehe :)
Thilde och Lowa har mest gjort hyss! Ätit chips i hela vardagsrummet, var bara att ta fram dammsugaren!
I Thildes rum har dom haft ut multum med mjöl!! Ifrån min stressboll!!
Ja man får ju skylla sig själv när huvudet är dumt!
En hektisk morgon med andra ord!
Dom har hunnit med en hel del dom små liven!! =)
Men dom är väl för underbara :)

Tänk att dom är små liven kan åstakomma mycket!!
 

Nu ska jag äntligen få på mig kläder!!
Haha :D

Sen beger vi oss mot Grängesberg!

Trevlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Sötnosar!

2010-01-28 @ 21:27:58
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0