Loppisen vart lyckad!

Vilken kanon dag, loppisen vart verkligen lyckad och jag är super glad =)
Vid 10 tiden imorse vart de en stort rusch med folk, (samlare) som alltid är först...
Sålde undan en hel del barnkläder, och en massa prydnadssaker!
Men kom ju hem med en del också, men de säljer vi nästa gång vi kör!!
Vi har väl tänkt oss att köra en vända till innan sommaren!
De blir förmodligen sista helgen i Mars, så höll ögonen öppna...


Helgens tid har gått åt till all planering av loppisen,
Så nå mystid med familjen har inte hunnits med!
Igår var vi ju på folkan och förberede allt inför idag,
kom hem vid 12 tiden och gick upp 6 imorse och var på folkan vid 7 tiden..

Ja kära läsare!!
Jag kan inte annat säga att jag är kanon glad över en lyckad loppis!!

Nu ska jag mysa ner mig vid världens bästaste min underbaraste man. <3
De blir mys till en annan del av köping =)

Imon vankas de jobb igen!
Sen in på banken för att få in pengarna som vi fick in till de drabbade på haiti!
TUSEN TACK till alla som var med och bidrog!
Och TACK till alla sponsorer, va skulle vi gjort utan er!

Och glöm inte läsa om oss i tidningen imon, alla har verkligen gjort en god sak!

Natti natt!!



Kommentarer
Postat av: Teresa / TUMADRE

Wow, så fint gjort av er! :-)

2010-01-31 @ 23:15:15
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: pernilla

ni hade ordnat det superbra!

Kram

2010-02-02 @ 07:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0