Monday!

Ännu en bra dag på jobbet!! som vanligt då =)
Är hemma en snabbvända men ska snart packa ner datorn och byta om sen hämta skrutt på dagis och sen ska vi åka vidare till Angelica och Lowa för att planera inför loppisen..
De ska annonseras denna vecka :)
Åhh läängtar tills den blir, de kommer bli toppen! =)
Hoppas ni kommer o kikar, och kanske gör nått fynd.

Sen när jag kommer hem blir de att vika tvätt..
Och laga nån riktigt god mat till älsklingen.
Senare ska jag hem till Jannice och få massage =) Äntligen!!

Tjohej!


Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hallå.

Åh har ni också trätak. Urk - eller hur.

Dock måste jag säga att det inte riktigt var så drygt som jag trodde med kvistlacken, man fick lixom extra energi bara för att man innerst inne visste att det vita var nära ;)

Haha!

Nu ska vi bara måla vitt på taket en gång till i "mini"s rum sen är det klart där.

HURRA!

Haha.

2010-01-19 @ 20:13:48
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0