Galen!

Blir galen på detta telefon letandet!! Hört så mycket olika om alla modeller!! :/
Skit drygt, men har ju varit inne på en sony ericsson hela tiden så de blir nog de också..!!
Ähh de blir nog bra hur jag än gör :D
Är ialla fall jätte jätte GLAD att jag ska få den i födelsedagsprestent =)


Idag medans jag jobbade hade Sandra Thilde, Tack snälla för hjälpen!
Men imorgon har jag en ledig dag :) Passade ju bra då de är min födelsedag och att vi ska till Falun till öron, näsa hals mottagningen med Thilde!
Hoppas på att de kommer gå bra, hon vill ju absolut inte att nån läkare ska kolla hennes öron..
Men vi håller tummarna!! Vill ju ha ett svar på allt!
Så när vi kommit hem från Falun imorgon är de bara att slänga ihop en tårta och invänta lite vänner som kommer och födelsedagsfikar ;)
Ska bli mysigt..

Nu ska jag slöa i soffan innan sängen!
Natti natt!!


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

lycka till i falun nu... o grattis på födelsedagen!!!

2010-07-21 @ 06:47:04
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0