Irreterad!!!

Idag när vi satt i bilen på väg hem från Susanne som vi gratta så säger Thilde så här:

Thilde: Mamma nu blir jag irreterad på dig!
Jag: Varför då?
Thilde: JO mamma för att jag blir de bara förstår du väl!

Haha :) Underbara unge! Ännu ett nytt ord som hon gärna vill säga hela tiden!
Hon har även börjat med att säga Ursäkta när vi är inne i butiker och går, hon kan gärna säga de till fok fast dom inte ens är i vägen! Hihi ;) Barn är väl för härliga!

Annars så rullar de på! Christian ska snart ha semester igen med Thilde, jag jobbar glatt vidare :)
Vilket jag trivs med :)

Även sugen på att starta lite projekt nu! Men tankarna är spridda och jag vill helst göra allt med en gång!
Vilket min sambo inte är med på!!
Så vi får väl se vad som blir nästa, inte klart på Thildes rum ännu så de ska väl färdigställas!
Hennes garderober ska få färg, taket och sen hennes stripes i hörnet vid sängen.

Nu tänker jag krypa ner i soffan!

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

hihi söta Thilde! Va mycke tok hon kommer på :-)

2010-07-28 @ 22:09:43
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0