Shopping!!!

Började våran dag med lite lek i stora lekparken tillsammans med Sara, Kina och barnen!
Riktigt trevligt och mysigt :)
Sen hem och när vi kom hem hade vi besök av Totto och Sussie, grabbarna begav sig ut på fisketur,
tror de är nya hobbyn!! :) haha
Thilde åkte till mormor en stund och jag och sussie bestämde oss för Borlänge! :)
 Shopping och lite egentid :)

Detta följde med hem!

Till Thilde
 

Till mig!


Sen gick vi förbi spelbutiken och jag råkade få med mig detta hem till Christian!
Nu har jag väl gjort bort mig! Kommer få en spelandes Christian hela dagarna!!
Jaja, får stå ut! Han har ju velat haft spelet sååå länge.. '


Sen 2 paket till Thilde som hon får öppna imorgon :)
Då hon varit så duktig med blöjavvänjningen, ville verkligen inte sätta henne i en bil idag!
I denna värme!

Avslutade dagen med filmen Alice i underlandet!
Dags att sova om man ska orka med morgondagen!
Vi ska hjälpa Totto o Sussie med flytten, sen hinna med lite bad och sen ska vi iväg och inhandla ny bilstol till Thilde!

Natti natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0