Söndag

Shit vilken varm och klibbig dag! Regn och åska behövdes verkligen!! :)
Men känner mig fortfarande lite klibbig! Har massa fönster öppna så de ska bli korsdrag tills vi ska sova!
Imorgon får vi se vad dagen ger, ledigt har jag ialla fall :)
Om vädret är riktigt härligt tar vi en dag på stranden annars blir de nog borlänge en sväng :)
Thilde ska ju in på leksaksaffären och välja nått som hon vill ha eftersom hon varit så duktig att vara utan blöja :)

Nu känns de verkligen att hemmet förfallit lite!
Har massa insperation känns de som! Vill måla måla och måla, kanske införskaffa lite färg till Thildes stripes som hon ska ha i sitt rum, kommer använda mig av färgerna i hennes bubbelbord från Jabadabado :)
Tror de kommer bli kanon :)

Sen vill jag ju börja måla byrån till sovrummet som ännu står!! Måste ta tag i den nu!
Har ju jobbat en massa och inte riktigt hunnit med den..

Nu ska jag slöa i soffan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0