Igår var en tråkdag!

Men gud vilket tråkigt väder vi har! Fast kan ju säga att ibland gillar jag faktiskt regn och rusk!
De är skönt med lite omväxling men de får gärna vara fint i ett par dagar innan och inte bara 1 dag!!
Men ska väl inte klaga vi har haft en fin sommar fram tills nu, vi får väl hålla tummarna att värmen kommer snart igen?!?!?!
Nå tidningsskriverier tror jag inte ett smak på iaf!!! Dom har fan alltid fel!!!

Trodde att jag kunde fixa till håret idag? haha :) Trodde ju jag fan helt jävla fel!!
Fy fan!! :/ Så går de!!! Nu får de vila sen får jag ta den färgen jag brukar ha!!!
Orkar inte med de här håret snart klipper jag av mig skiten!!!

Usch va vilket tråkigt inlägg!!
Tror de har pga av denna fruktansvärda smärta och göra :/ Den är inte snäll vill jag lova!
Så nu går man på medicin igen, fy och blä!!! :/

Nu ska jag försöka få i mig lite frukost
Hej på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0