Äntligen Måndag!

Den tidiga morgonen var de sol och blå himmel, nu börjar sakta regnmolnen komma smygande!! :/
Jaja, idag är ialla fall en rolig och härlig dag =)
Ska snart dela med mig utav de, kanske till kvällen eller imorgon bitti..

Igår vart de en sen kväll, först hade älskling köpt blåbärspaj och vaniljkräm sen kom Tomas förbi en vända med sin BMW som går som ett skållat =) Wiieeho,
så Christian och han åkte en vända sen ville dom att jag skulle åka..
Jag gillar bilar som har lite krut i sig!!
Men jag blir lite nervös när jag inte själv har kontroll.
Men jag följde med och de ångrar jag verkligen inte! :)

Om man ska klä sig och göra sig klar sen åka!!

Ha en bra dag!
P&K


Kommentarer
Postat av: jonna

Ha en toppen dag : )

kram

2010-06-14 @ 08:41:24
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0