Drömmar

Åhh underbara sol är framme idag igen :) Såå härligt..
Snart ska vi bege oss till BVC för 2½ års kontroll, den har blivit uppskjuten då både jag och Christian jobbat men nu är de dags :)
Sen efter de kommer MIN Jonna Ponna på besök, hon ska ju hem nu över helgen då de är drakbåtsfesten i Smedjebacken :)

Inatt har jag haft en sån sjuk och jobbig dröm! Önskar jag inte behövde drömma sånt här! :/
Jag blir och må så fruktansvärt dåligt! Även fast jag vet att de inte är på riktigt, men på nått vis finns de där liggande!
Om jag ska va helt ärlig så går de inte att beskriva hur jag menar och känner..
Får nog bara hoppas på att jag inte behöver tänka på de här mer :/ För då kommer jag verkligen bli knäpp!!

Ha en fin dag!
De ska vi ha...

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Köpte den av skolan uppe i Borlänge! Inneväggar och det mesta satte dom dit, riktigt bra gjord om man jämför med dom som finns på te.x coop bygg.

2010-06-05 @ 19:10:25
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0