Fredag en väldigt bra fredag!

Efter en bra dag på jobbet igår så åkte jag med skrutt till Pappa, hon har spenderat natten där.
Vilket var länge sen hon sov där.
Sen åkte jag hem för att fräscha upp mig för att sen möta upp min Carro för middag på china.. =) Riktigt trevligt var de. Massa tjål och skratt, men nästa gång hade vi tänkt boka bord på underbar..
Någon som varit där och tyckt de var bra??

Efter de åkte jag hem med Carro och hämtade upp Sandra för liten tjål och skvaller. =)
De vart en trevlig fredagskväll med andra ord, kom hem och la mig i sängen vid 1 tiden.
Men vilken sovmorgon jag tagit mig idag då :)
Har tagit tag i alla tvätt här hemma och disken ska vi inte ens tala om..
Phu! Fast nu är de bara tvätten kvar att vika in i skåpen!!
Sen ska jag ta mig en tur med dammsugaren.. Stryka och sätta upp nya gardinerna i vardagsrummet. =)
Thilde och Kasper skulle komma efter 3 nån gång..

Dessa underbart sköna strumpor inhandlade jag igår på jobbet =)


Dessa stolar kan ni koppla av i på nya biblioteket =)
Vi passade på att provsitta i torsdags när vi var där och städade.. ;)
 

Nää nu måste jag fortsätta så jag kommer nånstans!!


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

ja men jag måste säga att jag tyckte både buketten o klänningen va lite tråkig..trodde de skulle va mycket "pampigare"..hehe

2010-06-19 @ 16:05:59
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0