Mini Damm

Har länge klurat på hur jag vill göra med våran trädgård!!
Speciellt våran tråkiga baksida, känns bara som en enda stor åker..
Men nått som jag verkligen skulle vilja ha är en damm!!
Mamma och Vesa har en kanon fin damm, tyvärr har jag ingen bild på den!
Men nästa gång vi är där ska jag ta kort och visa er..

Vill inte ha nån stor utan en mini damm med blommor och nått träd och sen lite trädgårdsprydnader :)

Hittade denna på google!
Gillade formen på den :) men vill ha en mini som sagt...



Föresten idag gick Thilde på toaletten själv och bajsade :)
STOLT mamma och en STOR tjej har vi här hemma..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

va duktig hon är!! då är hon snart av med blöjan helt då! kram

2010-06-14 @ 06:57:53
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0