Onsdag!

Hela huset för mig själv, Thilde fick idag åka till dagis efter 2 veckors uppehåll.
Hoppas de går bra, vilket jag tror :) 
Nu är de fjärde dagen hon inte har blöja mer än när hon ska bajsa! Hon är så duktig :)
Hoppas de kommer gå lika bra på dagis, där kan hon ju lätt glömma att hon behöver kissa.
Men fröknarna är faktiskt jätte bra på att fråga så de blir nog inge problem :)

Vart lite tomt här hemma utan mitt lilla busfrö, fast jag ska ta tag i STORstädning!
Har HUR mycket ren tvätt som helst att ta tag i!! 
Till och med Christian gav mig en pik imorse så de är väl dags att ta tag i de nu!!
Sen ska ALLA golv skuras!! Får se om jag kanske möblerar om i Thildes rum och börjar plocka ner de gamla väggorden som sitter kvar där sen vi hade sovrummet!!
Sen ska ju Thildes upp som jag vann på tradera! :) Pippiansiktet och texten underbar & älskad :)
 

Ha en bra dag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny



Va duktig hon e´!! De är ju så skönt när man slipper blöjan, å med sommarens värme så är de nog en aning skönt för henne med =)

2010-06-09 @ 07:58:20
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Hanna

va duktig hon är :-) maya är inne i en svacka just nu tror jag,vill bara ha blöja..men hon får gå mycket utan endå.men ibland tar vi blöja, vill inte att hon ska känna sig tvingad. Ja jag ska kolla vilka dagar vi kan men nån dag borde funka.kram

2010-06-09 @ 09:56:34
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Tessa

Inte helt, men vi har börjat träna lite iaf, hon är lite blyg för att va utan blöjan men vi har iaf börjat träna!! Ska testa på dagis imorn för första gången!!

2010-06-09 @ 11:41:41
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0