Planering

Ja denna kväll kommer spenderas med papper och penna!
Ska skriva upp allt som ska med till Norge på torsdag, dessutom lär jag packa en massa :)
Skulle bli en varm helg i Oslo med så antar att de kommer bli stranden hela lördagen :)
Vill även hinna till tusenfryd, (nöjespark).
Och självklart lite shopping ihop med syster!
Hon jobbar på lördagen men lite tid hinner vi ses!
Men ska bli riktigt roligt att få träffa Viktoria med familj :) Ser vi framemot!
Dom jobbar ju på fredagen men då är de bara att jag åker in till stan och strosar lite :) TUR är väl att bussen som går in till city stannar nästan alldeles utanför deras hus och går raka vägen in till city! Så jag behöver inte virra bort mig ;) hihi!! Men vi får se hur de slutar!

Ska även hinna färga håret ikväll men de åker jag till Angelica och gör, så hjälper vi varanna! :) Roligare med lite hjälp och samtidigt får vi träffas och tjåla lite ;)

Nu blir de snart stranden!


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

ok ja ni får gärna komma hit i morgon om ni vill, vi har varit ute o rännt hela dagen idag så i morgon ska vi va hemma iaf! skönt o få komma iväg på lite semester

2010-06-29 @ 18:34:43
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0