Dammråttor !!!

Jaha då har man avverkat Madicken filmen nu är de Lotta som står och går!!
Phu, nu är iaf skruttan feberfri :) Skönt, så vi ska ta oss ut efter lunchen och få lite frisk luft!!
Jag ska sätta fart med städningen nu, de är ILLA när de ligger dammråttor i hörnen, då har de gått ett tag sen sist man dammsög!
Var ju meningen att jag skulle göra de igår, men jag blev smittad av slöhet av Thilde :)
Så de vart en mysdag, (vilket vi behövde båda två).
Sen ska toaletterna städas, usch jag blir och må dåligt av att gå in där till och med!
Kartongern är fixat så nu ska de rensan och bli nån ordning i detta hus!! :)

Så jag har lite och göra idag me andra ord..

Dags att börja!
Puss


Kommentarer
Postat av: Jonna

De är Linda som ska ha barn, varken sofia eller vippan ;) Puss. <3

2010-03-03 @ 11:30:11
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0