En knepig dag!

Haha =) Vilken dag! Men som sagt med mitt jobb har man ALDRIG tråkigt!!
Och vem vill gå till ett tråkigt jobb?? Inte jag iaf..
Älskar allt som har med mitt jobb att göra alla människor omkring gör dagarna underbara =)

Efter jobb idag kom jag hem till ett stökigt hus :(
Så kan de gå när barn och sambo är hemma, haha =) Nejdå!
Christian har ju faktiskt öroninflammation så han och Thilde har varit hemma idag.

Vissa människor orkar jag inte med!
Jag vet vilka ni är som står mig närmast =) och till er vill jag ge en underbar varm kram <3
NI är guldvärda! =)

Dags att laga lite kvällsmat innan jag beger mig hem till Emelie =)
Hon ska hjälpa mig slinga håret, så jag blir snygg till fredagens festligheter ;)


Hoppas alla haft en toppen dag!
Och underbara sol som äntligen kikat fram lite nu på em.

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0