Kvart över 5

imorse klev vi upp, eller rättare sagt då vaknade Thilde och skulle promt ha med mig upp!
Var bara att se glad ut och traska ut i soffan och lägga sig.
På med barnprogram sen slumra jag till, när Christian åkte till jobbet gick jag upp och började med frukost!
Idag har jag ätit hårdmacka och makrill ;) gött!!

Thilde är fortfarande till och från, just nu är hon varm!
Jag får ju inte ta tempen på henne heller, då vi har skjärttermometer!! :(
Men hon är ju varm så de känns ju att hon har feber, hostan är fortfarande hemsk!
TUR att vi ska till läkaren idag, så dom får kolla vad de är.

Nu ska vi leka i kojan som vi byggt under bordet i vardagsrummet :)
Sen göra oss iordning..


Eskilstuna djurpark 08

Trevlig Onsdag!
Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Malin-mamma till Casper o Simon

Sjärttermometer har vi med, men fick reda på att vi kan ta den i armhålan med bara vi la till en halv grad. Mycket uppskattat av store pojken =)

2010-03-17 @ 10:00:06
URL: http://mmcs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0