Lite nytt

Var ner på stan en vända idag igen efter jobbet =) Tillsammans med sandra!

Kom hem med detta till Thilde.
Tyckte de var dags med lite nytt och fräscht i garderoben...

Hon älskade tröjan =)

Sen denna tuffa klänningen!!

fanns inte i storlek 104 så de fick bli 110 men den vart bra, lite lång men inte alls mycket!

Sandra blev med hem efter stan, vi hämtade upp Thilde på dagis.
Och just nu lagar vi lite mat!
Idag blir de kycklingwokgryta =)
Mums, inge pasta för min del. ;) hihi!!

Detta kommer går bra, bara när jag kommer in i de..
Känner mig peppad fast samtidigt inte, men nu har jag ju fått med mig sandra =)
Lite träning på de här så ska de gå bra!
Promenad 2 gånger i veckan och simning 1 gång i veckan, de kommer bli bra de..

Dags att duka bordet..
Trevlig fredagskvälls

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna

fina färger :-) roligt nu när dom blivit lite större o uppskattar kläderna :-) maya älskar att ha klänning på sig, då springer hon omkring o åmar sig o säger att hon är en prinsessa, hehe :-)

2010-03-27 @ 08:46:58
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0