Och så var de Mars

God morgon alla! Då var de dags för mars månad!
Sjukt va tiden går fort..
Idag fick jag bli hemma med en febrig skrutt, hon vaknade 3 inatt och var skållhet och klagade på halsont!! :(
Mammas skrutta :(
Nu ligger hon i soffan och kikar på film, ska snart göra henne sällskap efter lite kaffe.

Helgen som var har varit kanon kul!
Inflyttningsfesten vart lyckad.. :)

Amanda tog detta kortet och här ser ni resultatet av håret, är super nöjd :)


Lite bilder från festen!
 
Kikade självklart på melodifestivalen och hade röstning om den bästa :) hihi
Grabbarna dom hade fullt sjå att försöka överrösta oss.

Sen fick jag och Amanda självklart flipp och skulle knäppa mongokort!
 
Vi är inte som alla andra, och TUR är väl de min vän :) hihi


 
TACK för en trevlig kväll Amanda & Johan.. :)

Idag ska jag försöka göra ett ryck här hemma de är grejer överallt!
Rensa och byta garderober, och sen försöka rensa lite i datarummet.

Puss




Kommentarer
Postat av: Hanna

i morgon ska vi bort..på fredag vet jag inte än..kanske skulle Felicia komma hit, Niklas ska till tandläkaren 10.30 iaf.. brukar va fullt upp när Niklas är ledig men vi kan ju höras..

2010-03-02 @ 11:12:36
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0