Tisdag

Snöäcklet har verkligen bara vräkt ner idag!!! :(
Man blir på så dåligt humör!!
Har iaf varit en bra dag trots allt, massa bra besked =) De gillar vi!!

Ska snart ta och lägga lillskruttan, så hon orkar med en lekdag med Moster imorgon =)
Själv ska jag få jobba lite igen, ska bli skönt!! 

Min matlista för dagen!
Frukost; Ägg, keso & tomat
Lunch; Korv, keso, sallad
Middag; Kålpudding (bara lök, nötfärs, kål, och ägg i) och sen sugarnaps, gurka.

Sen druckit massa vatten mellan måltiderna!
Fick bli ett mellanmål och då tog jag mig en hel tomat.
Känner mig väldigt peppad.. =)
Fast skulle nog blir mer peppad om solen kunde vara framme så jag kunde promenera lite!
Får ta igen allt på jobbet imon =)

Göra klar Thilde för sängen då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0