Helgens smått & gott!

Igår spenderade jag min tid tillsammans med Carro på kupolen!
En trevlig dag helt enkelt! Med massa prat, skratt och mat!
Vi var ju ute efter nått snyggt att ha på oss på fredag..

Då är de nämligen dags att fira Carros 25 års dag =) 
De firas med gott att äta och gott att dricka sen fest på folkan!! Ser vi fram emot!!  

 
När vi var på väg till Vero Moda, så gick vi förbi Stadium och jag gjorde ett kap!
Ett vind och vättentät set från everst för 499:-
Så de fick helt enkelt följa med hem till Thilde =)

 
(Gina Tricot)
Denna sjukt snygga och tuffa klänning fick följa med hem. =)
Så nu är fredagen räddad!!!

Ett matchande armband till klänningen.
 
(H&M)


(H&M)
Sen hittade jag denna söta sminkväska för endast 20:-
Äntligen får jag med mig ALLT smink när jag ska iväg någonstans.

TACK Bästaste Carro för en toppen dag =) De behövdes verkligen!
Föresten så firar jag och Carro 2 underbara år som vänner till helgen också =)


Idag söndag har vi lekt med Kina och barnen på fördmiddagen!
Sen vart vi bjudna på mat hemma vid Ivar & Mari, =)

Och nu är vi hemma, har ätit lite kvällsmat och ska moja ner oss i soffan och ha söndagsmys!
Christian är vid Tomas och hälsar på så jag får vänta med mitt stora mys <3

Ha en bra söndagskväll =)
Kram & Puss <3






Kommentarer
Postat av: Carolin & Felix

vi ska va snyggast på fredag.. haha

älskar dig stumpan!!!

puss

2010-03-28 @ 18:40:36
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv

Vad snyggt everest setet var :) Kanon!

2010-03-29 @ 22:01:27
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0