En vanlig Tisdag

Idag ville Thilde kliva upp 05:00, jag förstår inte varför?!?!
Tror att de har att göra med att hon inte varit på dagis nu på några dagar! Då brukar hon bli så.
Men imorgon är de dags för dagis igen..
Imorgon ska jag åka med Mamma till Falun, hon ska operera sig igen så då skjutsar jag henne eftersom hon inte får köra bil efter OP.

Annars idag har vi städat, och då menar jag verkligen städat!
Så skönt, dammat, dammsugit och torkat golv! Toaletterna är även skinande rena! :)
Har även fått ner lite mer i mina loppiskartonger, skönt och bli av med lite nu innan sommaren!!
På eftermiddagen åkte vi ner till Kina o barnen för att leka lite.

Nu ser jag att solen kikar fram ;) Så imorgon blir de säkert fint väder!!

Tänk va ett samtal kan göra en glad och lycklig :)
TACK min vän <3 Du är såå bäst!

Nu dags för DH!

PUSS & KRAM


Kommentarer
Postat av: Marih

Shit så jobbigt att behöva kliva upp redan vid 05. Men nöjer hon sig inte med en film i soffan ett tag då eller är det full rulle som gäller på engång?

Kram

2010-05-25 @ 22:16:40
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Tessa

Inge kul å gå upp så tidigt, hoppas de vänder!

Usch då, va e de för op?

2010-05-25 @ 22:53:52
URL: http://tessa84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0