Första dagen & H&M shopping!!

Som jag anade så vaknade jag halv 6 imorgon super duper pigg!!
Haha, låg och vred och vände på mig men klev upp ialla fall.
Käkade en risifrutti och kikade runt på internet!
Igår när mamma var hem så skulle hon betsälla lite nya sommkläder till Thilde men då funkade inte H&M:s onlineshop!
Så de fixade jag imorse :)
Nu har jag klickat hem detta till Thilde..
Vill ha riktigt SOMMAR NU!!


   

 

  




Sen nya tygskor till mig!!! Något som alltid går åt :)

Har även gjort första dagen på jobbet idag, riktigt skoj var det.. :)

Nu är vi vid pappa & kasper, Christian skulle hjälpa pappa att sätta upp en markis så pappa bjöd oss på kvällsmat!
Göttans, LYX att slippa laga kvällsmat!
Har nyss druckit kaffe och ätit vattenmelon!
Bara att duscha och hoppa i säng sen när man kommer hem :)

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: :)

vart är du nu & jobbar då? har du sagt a får du säga b :)

2010-05-03 @ 22:04:43
Postat av: Elin

Ja.. Alldeles fööör snabbt! Oj va mycket fint du hittade till Thilde! Måste kika in där..

Grattis till ditt nya jobb oxå! Duktig du är som lyckas med allt:)

2010-05-04 @ 09:48:51
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/
Postat av: anonym

hej.

vart har du fått jobb?

2010-05-04 @ 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0