Fredag - Läkarbesök!

Började dagen med lite jobb i nån timme, innan de var dags för Thildes läkarbesök!
Och mycket riktigt damen har öroninflammation igen!! :/
Hon har smala örongångar och sen buktar de utåt i henns vänstra öra lite :/
Usch lider verkligen med henne för jag vet exakt hur de är att ha ont i öronen!
Då jag själv hade mycket öron och hals ont när jag var liten :/
Så nu fick hon starkare pencilin :/ Så de är inte de lättaste att få i henne de då hon verkligen tycker de är jätte jätte äckligt!!
Och jag förstår henne för de smakar skit...
vi kunde inte heller få med smak då dosen är så pass stark för att göra henne riktigt frisk denna gång!
Så nu håller vi tummarna..

De vart en liten snabbis på marknaden idag, lite godis och ballong såklart :)
Nu på kvällen har vi haft filmmys med Sandra, dock så hackade filmen typ hela tiden, sååå typiskt!!
jaja, men jag får ju nattsällskap iaf :)
Får se när sambon hagar att komma hem :) Han är på klassträffen och träffar gamla vänner.

Så nu ska vi hoppa i säng!
 Jag ska ju som sagt upp tidigt imorgon för att ladda inför en dag på hammarbacken,
 och försöka sälja lite också :)

Hoppas ni alla andra haft en bra fredag..

Puss & God Natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0