Jobbat!!

Idag har jag kört en jobbpass på dollar, och som alltid lika kul ;)
Jag kommer in i de mer och mer, och ju mer jag kommer in i de ju roligare blir de ju förstårs!!
Imorgon kör jag mellan 9-17

Efter jobbet stog grillning på schemat, kryddkorv och potatissallad!! MUMS!!
 Svängde förbi och köpte jordgubbar efter jobbet, har läääängtat efter jordbuggssmaken i min mun hela dagen ;)
Vilka fixideér jag kan få!! :) Hihi

Annars är de bara bra med oss!
De är full fart, och till veckan som kommer ska vi börja ta bort blöjan lite smått på Thilde igen!
Hon var ju inne i en period där hon var super duktig och gå på toaletten och även på dagis!!
Men sen avtog de, även fast vi hjälpte henne och peppa henne.
Men jag vill INTE tvinga henne till någonting heller, får då kan hon bli emot de!!
Så vi tar de i lugn takt!!

Nu ska jag sätta mig i bilen och åka ner mot stan och hälsa på Emelie, och köpa mig en mjukglass!!

Föresten vilken härlig kväll vi har/haft!
P&K


Kommentarer
Postat av: Hanna

åhhhhh va gott med jordgubbar..vågar inte äta de nu när jag ammar, Maya gallskrek när jag ätit de..men snart så...

2010-05-20 @ 19:42:56
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Ett nästintill trillingliv.

å vad svårt, jag tycker du är jätte fin i håret på bilder i headern!

hur har du nu då`?

2010-05-21 @ 19:35:04
URL: http://www.alltforforaldrar.se/theans

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0