Spännande

Imorgon är de en spännande, pirrig & nervös dag för mig.
Men jag har längtat efter denna måndag :)
Imorgon ska jag göra min första dag på de nya jobbet ;)
Ska bli väldans KUL att få göra nått nytt..

Annars har dagen bjudit på massa besök och trädgårdsgöra :)
Fått massa buskar klippta och borttagna!
Krattat i massor, och tvättat vagnar.
På förmiddagen var Tomas, Teresia och Victor här på besök, på em kom Mamma och Vesa.
Och nu på kvälls eftermiddagen kom Hanna, Niklas, Maya och lilla Kerstin ;) Ebba och Hanna var också här och lekte en sväng!!
Trevligt.. :)
En BRA söndag med andra ord!!!

Nu ska jag göra klart allt inför morgondagen =)
Om jag känner mig själv kommer jag vara pigg som en lärka imorgon och vakna tidigt.. ;)
Hihi !!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0